هدیه و سوغات:1

سرویس محصولات استراتژیک بومی/سوغات(eco post)

خدمتی جدید از شرکت ملی پست است که سوغات و تولیدات بومی مردم مناطق مختلف کشور که نقش اساسی در درآمدزایی و اشتغال آنان دارد را قبول، جمع آوری، رهسپاری و به مقاصد خریداران در اقصی نقاط کشور ارسال می کند.

ارسال کالای خریداری شده از تولید به مصرف کننده

سوغات و محصولات استراتژیک بومی:

  • خشکبار و حبوبات: چای، برنج، گردو، بادام، بادام زمینی،گندم، جو، عناب، لپه، ادویه جات
  • مرکبات و میوه جات: پرتقال، کیوی، نارنگی، لیموترش، انار، زیتون
  • سوغات: تابلو فرش، ظروف مسی، گز، سوهان و صنایع دستی
  • عرقیجات مایع: گلاب، روغن زیتون، شیره انگور، ارده
  • مواد غذایی و خوراکی: خرما، عسل، پنیر، کلوچه، نان محلی، شیرینی و ....

نحوه ارائه خدمت:

  • مراجعه به باجه های پستی سراسر کشور و ارسال محصول و پرداخت هزینه در زمان ارسال توسط فرستنده و یا درخواست دریافت هزینه در زمان تحویل از گیرنده(سرویس کرایه در مقصد) -
  • ارسال به صورت غیر حضوری از طریق سامانه و اپلیکیشن مربوط به e-bazar یا اپلیکیشن باجه مجازی (پرداخت حق مقر با نرخ ثابت 10 هزار ریال برای هر مرسوله علاوه بر نرخ سرویس)(در این مدل هزینه مراجعه به مقر فرستنده و با نرخ ثابت 10 هزار ریال به ازای هر مرسوله، به تعرفه مصوب اضافه می گردد.) -
  • پرداخت هزینه کالا و ارسال مرسوله از طریق درگاه بانکی و پرداخت در محل

مدت زمان توزیع محصولات:

حداکثر زمان توزیع محصول و تحویل به گیرنده در مراکز استان، شهرستان ها و شهرهای تابعه 72 ساعت و برای نقاط روستایی 4 روز کاری است. 

ضمانت کیفیت

  •  عقد قرارداد با تامین کنندگان کالاهای با کیفیت و حذف واسطه گری در راستای افزایش کیفیت و کاهش قیمت کالا توسط شرکت ملی پست 
  • کیفیت کالای خریداری شده به عهده تامین کننده می باشد. 
  • در صورت تاخیر در تحویل محصولات به گیرندگان، شرکت ملی پست بر اساس SLA سرویس متعهد به پرداخت غرامت می باشد.