سرویس محصولات استراتژیک بومی/سوغات(eco post)
خدمتی جدید از شرکت ملی پست است که سوغات و تولیدات بومی مردم مناطق مختلف کشور که نقش اساسی در درآمدزایی و اشتغال آنان دارد را قبول، جمع آوری، رهسپاری و به مقاصد خریداران در اقصی نقاط کشور ارسال می کند.
ارسال کالای خریداری شده از تولید به مصرف کننده
سوغات و محصولات استراتژیک بومی:
- خشکبار و حبوبات: چای، برنج، گردو، بادام، بادام زمینی،گندم، جو، عناب، لپه، ادویه جات
- مرکبات و میوه جات: پرتقال، کیوی، نارنگی، لیموترش، انار، زیتون
- سوغات: تابلو فرش، ظروف مسی، گز، سوهان و صنایع دستی
- عرقیجات مایع: گلاب، روغن زیتون، شیره انگور، ارده
- مواد غذایی و خوراکی: خرما، عسل، پنیر، کلوچه، نان محلی، شیرینی و ....
نحوه ارائه خدمت:
- مراجعه به باجه های پستی سراسر کشور و ارسال محصول و پرداخت هزینه در زمان ارسال توسط فرستنده و یا درخواست دریافت هزینه در زمان تحویل از گیرنده(سرویس کرایه در مقصد) -
- ارسال به صورت غیر حضوری از طریق سامانه و اپلیکیشن مربوط به e-bazar یا اپلیکیشن باجه مجازی (پرداخت حق مقر با نرخ ثابت 10 هزار ریال برای هر مرسوله علاوه بر نرخ سرویس)(در این مدل هزینه مراجعه به مقر فرستنده و با نرخ ثابت 10 هزار ریال به ازای هر مرسوله، به تعرفه مصوب اضافه می گردد.) -
- پرداخت هزینه کالا و ارسال مرسوله از طریق درگاه بانکی و پرداخت در محل
مدت زمان توزیع محصولات:
حداکثر زمان توزیع محصول و تحویل به گیرنده در مراکز استان، شهرستان ها و شهرهای تابعه 72 ساعت و برای نقاط روستایی 4 روز کاری است.
ضمانت کیفیت
- عقد قرارداد با تامین کنندگان کالاهای با کیفیت و حذف واسطه گری در راستای افزایش کیفیت و کاهش قیمت کالا توسط شرکت ملی پست
- کیفیت کالای خریداری شده به عهده تامین کننده می باشد.
- در صورت تاخیر در تحویل محصولات به گیرندگان، شرکت ملی پست بر اساس SLA سرویس متعهد به پرداخت غرامت می باشد.